Hold kæft og træn

Hold kæft og træn

Hold nu kæft og træn – bloggen hvor der ikke er plads til tudekiks og dårlige undskyldninger!
Hvis kvinder trænede lige så meget, som de snakker, så ville Danmark være fyldt med kvindelige eliteudøvere!! Så kvinder – Hold nu kæft og træn!

Retningslinier for blogs på iform.dk.

Mellemmåltid på farten

Mellemmåltid på farten

Om eftermiddagen bliver vi ofte overfaldt af en glubsk sød tand, der kan tackle os hårdere end Mikkel Kessler kan slå. Men du kan faktisk smide andet i munden end det kilo matador mix du har liggende i skuffet (men som du selvfølgelig i dag enten smider ud eller giver til én du ikke kan… Læs mere

Strong is the new skinny!

Strong is the new skinny!

Træningsprogram på 20 min: Tag 5 – 10 gentagelser af hver øvelse. Sørg for at skalere så vægten passer til dig! Kør runden 3-5 gange alt efter hvor god form du er i. GOD FORNØJELSE! Dødløft med vægt Hvis man ikke er vant til at træne eller ikke har lært teknikken endnu er det vigtigt… Læs mere

Er du klar til at hive fat i jernet?

Er du klar til at hive fat i jernet?

Squat: Stil dig i en bredstående stilling med tæerne pegende en smule udad. Gå så langt ned med numsen som du kan – gerne længere ned end vandrette lår. Pres herefter af fra hælene og kom op igen. Kan du lave 15 stk med lethed, og komme hurtigt op at stå, når du er dybt… Læs mere

#Sweatyrevolution

#Sweatyrevolution

Vi fortsætter den svedige revolution i Danmark, og nu vil vi rigtig gerne se jer in action, når I er ude og lege superhelte på landevejene, i træningscentret, i bokseringen, på stadionen, i sportshallen eller hjemme på stuegulvet. Gå ind på instagram (www.instagram.com) tag et billede, brug vores hashtag (#sweatyrevolution) og skriv om din træning.… Læs mere